Vi inviterer til caféeftermiddag om to emner, som vi ved optager mange foreninger lige nu; at opnå synlighed til foreningen og at få kontakt til nye frivillige.
Hvordan får man bedst sine budskaber ud i de lokale medier? Vi har inviteret Fyens Stiftstidende ind til et oplæg og dialog med jer om hvilke muligheder der eksisterer for at i som forening, kan få de gode historier fortalt i medierne, samt at få omtale af jeres arrangementer i aviserne (Fyens Stiftstidende og Ugeavisen).
Og hvordan ser frivilligheden ud efter Corona-nedlukninger m.m.? I anden del sætter vi fokus på tendenser i frivilligheden lige nu – og giver inspiration til hvordan i som forening får kontakt med flere frivillige til jeres forening.
Hvordan får man bedst sine budskaber ud i de lokale medier? Vi har inviteret Fyens Stiftstidende ind til et oplæg og dialog med jer om hvilke muligheder der eksisterer for at i som forening, kan få de gode historier fortalt i medierne, samt at få omtale af jeres arrangementer i aviserne (Fyens Stiftstidende og Ugeavisen).
Og hvordan ser frivilligheden ud efter Corona-nedlukninger m.m.? I anden del sætter vi fokus på tendenser i frivilligheden lige nu – og giver inspiration til hvordan i som forening får kontakt med flere frivillige til jeres forening.
Program for caféeftermiddagen
16.30-17.20 Hvordan kan din forening opnå synlighed i de lokale medier (Fyens Stiftstidende og Ugeavisen)?
v. Erik Thomsen/Fyens Stiftstidende
17.20-17.30: Pause
17.30-18.30: Hvordan kan din forening få kontakt til nye frivillige?
Workshop v. Frivilligcenter Odense
Dato: 1.11.21 kl. 16.30-18.30, sted: Borgernes Hus
Tilmelding via dette link, senest d. 29. oktober.